سطح کراتینین من 1.72 است، اما GFR 26 است که من در مرحله
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سطح کراتینین من 1.72 است، اما GFR 26 است که من در مرحله

سطح کراتینین من 1.72 است، اما GFR 26 مرحله است که من در؟ شما می دانید، سطح کراتینین و GFR دو شاخص شایع ترین بیماری های کلیوی، اما نسبتا، GFR حساس تر از سطح کراتینین است. در مورد شما، اگر چه سطح کراتینین شما بسیار بالا است، فقط 1.72 نیست، اما GFR خود را 26 نشان می دهد که بیماری شما در حال حاضر به مرحله 4 بیماری کلیوی سقوط است.

چگونه به تقسیم مراحل بیماری های کلیوی با سطح GRF؟

GFR (میزان فیلتراسیون گلومرولی) به نمایندگی از عملکرد کلیه است. به طور معمول GFR باید 120٪ باشد. و بدن انسان ما همچنین می توانید عملیات عادی از زندگی با 60٪ عملکرد کلیه را حفظ کند. به همین دلیل است یک آقایی بود که یک کلیه نیز می تواند یک زندگی عادی زندگی می کنند به حال وجود دارد. هنگامی که عملکرد کلیه باقی می ماند تنها 60٪، آن را به کار تمام وقت. به عنوان بار رفتن، سلول های کلیوی خواهد مرد به عنوان آن را برای مدت طولانی بیش از حد. در این زمان، ما مرحله جبران نامیده می شود. در این زمان کارکرد کلیه و GFR به سرعت کاهش خواهد یافت. سپس بدن خواهد شد بسیاری از علائم مانند پروتئین، ادم، کمتر EPO، کم خونی، سموم اسید اوریک بالاتر، و دیگر سم است که می تواند به درستی نمی توان مرخص منعکس کننده، و کلیه نمی توانند به درستی کار برای تنظیم وضعیت سلامت، و سپس به آن نیاز دارید مواد مخدر به کنترل این وضعیت. که به همین دلیل آن را دشوار است برای پیدا کردن کلیه شده است در stage1 و stage2 آسیب دیده است. هنگامی که GFR کمتر از 25٪ است، عملکرد کلیوی بسیار کم است. ما آن را مرحله نارسایی کلیه تماس بگیرید. در این دوره، تمام علائم را تشدید خواهد کرد و آن را سخت برای کنترل با مواد مخدر است. هنگامی که GFR کمتر از 15٪ است، سم در بدن به کنترل با داروهای جز با دیالیز دشوار است. که دوره اخیر است، ما اورمی نامیده می شود.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: